perjantai 4. maaliskuuta 2016

MUUMIMUKI KOKOELMA

Mä oon rakastunu ylikaiken kaikkeen muumiin. Varsinkin muumimukit on tällähetkellä ehottomasti mun suosikkijuttuja! Vaikka mulla niitä ei olekaan vielä kovin montaa, niin halusin kuitenkin tehä näistä postaksen. Yritän kokoajan tietenkin kasvattaa muumimuki kokoelmaa, aina yks paras lahjatoive on toivoa muumimuki, sellaista mitä sinulla ei vielä ole. 

Mulla on tällähetkellä vasta kuusi muumimukia olemassa, mutta kunhan tulee jotain mahdollisuuksia, niin aion toivoa lahjaksi lisää. Itse näistä en ole ostanut yhtään, vaan kaikki olen saanut joksikin lahjaksi. Niin ihania. Nää on mun lemppari aamukahvikuppeja! Noita mymmeli mukeja mulla on kaksi, molemmat olen saanut lahjaksi. Haluaisin keräillä näitä mahdollisimman monia erinlaisia.

Sattuuko siellä olemaan muumimuki faneja? Onko teillä näistä mitään?

13 kommenttia:

  1. Itse en kauhea muumimukifani ole, vaikka muutaman niistä omistankin ja niistä tykkään aina aika ajoin kahvia juoda. Kymmenisen vuotta sitten pidin tietämättömyyttäni lahjaksi saamaani millenium muumimukia solukämpässä yleisessä käytössä ja on kyllä suoranainen ihme, että se on edelleen ehjä. Muki kyllä siirtyi kuivauskaapista vitriiniin, kun kuulin mikä sen arvo nykyään on. Ei ole siitä mukista sen jälkeen kahvia juotu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se on jännä, että nuilla mukeilla se arvo tosiaan oikeasti vaan kovenee. :) Niin ehottomasti kannattaa olla siellä vitriinissä koristeena ;)

      Poista
  2. Aivan ihania mukeja! Saako muuten kysyä minkä niminen tuo ylimmän kuvan tornin alarivin keskimmäinen on? Kiinnitin siihen ihan heti silmäni ja se kyllä kelpaisi parin muun kanssa kaappiin :) Mä tykkään itse muumimukeista ihan hirveästi, mutta mulla on niitä tällä hetkellä vain yksi. Suunnitelmissa olisi napata mukaan seuraavalla kauppareissulla se talvimuki ja muumitalomuki jos niitä sattuu vielä olemaan. Ehkä vähän hassua, mutta mun mielestä muumimukeissa on jotenkin täydellinen tilavuus ja muotoilu yhteen kahvikupilliseen... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se taitaa muistaakseni olla vaan nimellä rakkaus. :) Tuo taitaa itseasiassa olla ihan mun ensimmäinen muumimuki, mutta toi on aivan ihana! Oi, mullaki tekis mieli saaha se muumitalomuki joskus, mutta saa nähä sitte että vieläkö niitä jossain on saatavilla..

      Poista
  3. Ihania mukeja sulla ♥ Mullekkin tässä parissa vuodessa kerääntynyt liki 15 mukia, niin ihania nuot muumimukit ovat :) Itsellä on kanssa tuo mymmeli (ehdoton lemppari) sekä rakkausmuumi. Tuo Nipsu houkuttelisi näistä sun mukeista kanssa aika paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ♥ On tarkotus itselläkin näitä keräillä vielä vähän enemmän ja tietysti saaha mahollisimman montaa erilaista :)

      Poista
  4. Täälläkin tykätään muumimukeista, nykyään vaan pitää vähän rajoittaa niiden ostoa ku kaappi pursuaa niitä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, pursuaispa mullaki :D Itse kun en oo näistä yhtään ostellut.. :D

      Poista
  5. Täältä löytyy toi Nipsu & kissa ja Muumipeikko & Niiskuneiti ja muutama muu :)

    VastaaPoista
  6. Ihania mukeja :D TOi vsininen muumipeikko puuttuu viel iteltä mut muuten samat löytyy omastaki kaapista :)

    VastaaPoista