tiistai 1. maaliskuuta 2016

LUMENE

Hyvää maaliskuun alkua jokaiselle! Kylläpä tämäkin vuosi on lähteny oikeen hurinalla käyntiin, menee aika niin nopeaa ja kohta oikeasti on jo kesä, olispa vaan jo. Mutta kyllä minä nautin nuista ihanan keväisistä keleistä tuolla ulkona, tänäänkin oli ihan pakko heittää parin tunnin lenkki tuolla aurinkoisessa säässä. 
Mutta mistä tulin nyt postailemaan, Lumenen kasvojenpesu nesteistä. Viime postauksen jälkeen mulla oli pakko käydä kaupasta ostamassa kunnon puhdistusaineet kasvoille ja meikeille. Päädyin sitten Lumeneen, koska oli cittarissa neljä euroa per kappale tarjouksessa.

Edellisessä postauksessa mainitsinkin, että mulla ei rasvotu kasvot juurikaan ollenkaan ja että mun kasvoille riittää pelkkä vesi puhdistamaan sen lian mitä tarvitsee, mutta päätin sitten ottaa kokeiluun nämä Lumenen tuotteet. Ei ollu hintakaan yhtään mieltä raastava. Ensin siis laitetaan tuota syväpuhdistavaa puhdistusgeeliä, hieron sitä ihan vaan käsillä kosteille kasvoille, jonka jälkeen pesen runsaalla vedellä pois. Sen jälkeen otan vanulappuseen tuota kasvovettä ja sillä taputtelen pitkin kasvoja. Kasvoveden jätän siis naamaan.

Käytän näitä tuotteita aamuin illoin. Voin sanoa, että näitä nyt viikon kokeilleena oon enemmän kuin tyytyväinen, koska kasvoveden jälkeen iho tuntuu ihanan pehmeältä ja ehkä hieman jopa näyttääkin paremmalta. Tai en tiedä, että kuvittelenko vain. Mutta suosittelen kaikille kyllä näitä Lumenen kyseisiä tuotteita. Lumenen tuotteista muistakin tykkään erityisesti, mahtava merkki.

Onko teillä käytössä juuri näitä tuotteita? Tai Lumenea ylipäätään?
Miten maaliskuu on lähtenyt käyntiin?

6 kommenttia:

  1. Mäkin joskus aiemmin puhdistin pelkällä vedellä, koska mun iho oli niin hyvä, etten nähny aihetta aineille. Mutta nyt käyttämällä kaikkia tuollaisia syväpuhdistavia, on huomannut, kuinka se iho puhdistuu ihan kunnolla ja jättää raikkaaksi :) Näitä en ole itse koskaan kokeillut, mutta kiva tietää näiden olevan hyviä, jos joskus tulee tarvetta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, todella oon kyllä tykänny puhdistaa tämmöisillä aineilla, kun oikeasti näkee sen miten ihanan raikas iho on puhdistuksen jälkeen. :)

      Poista
  2. Kiva tietää et tehoo! Mäkin tartteisin jonkun kasvojen puhdistusaineen, mut moni on ollu niin ytyjä että ovat kyllä postaneet mustapäät; Mutta tuoneet kuivuneen ihon tilalle :( Kiitti täst vinkistä, nää voi olla ihan hyvät kokeilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olehyvä vinkistä. :) Mä just oon vaan käyttäny pelkkää vettä kasvojen puhdistukseen, koska mulla ei oo koskaan (ainakaan tietääkseni) ollu mustapäitä ja mulla on aina ainakin omasta mielestä ollu hyvässä kunnossa iho. Mutta kuivunut iho on kyllä inhottava. :-/ Näillä ei ainakaan mun mielestä tuu kuivaa ihoa!

      Poista
  3. Ihana sää oli tosiaan eilen, maaliskuu alkoi mahtavasti sen vuoksi 8) ♥ Itse käytän tuota lumenen kasvovettä sekä meikinpoistoainetta, tykkään !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä ihanan aurinkoista ollu nytten. :)♥ Lumenen tuotteet on tosi hyviä!

      Poista