tiistai 17. marraskuuta 2015

HOPEAA KYNSISSÄ

Huh, on taas ollu niin kiirettä, että ei oo yhtään krenny edes postailemaan. Esimerkiksi nyt viime viikonloppuna olin Kemissä hyvän ystäväni luona. Sitten on tässä ollut paljon koulujuttuja mitä on pitänyt yrittää tehdä. Ja kohta alkaa se rasittava tentteihin luku, mutta koitan muistaa tätä blogiakin aina välillä! :) Nyt kuitenkin tulin pitkästä aikaa tekemään kynsipostauksen. Tällä kertaa lakkasin kynnet ihan yksinkertaisesti yhdellä värillä, oon rakastunu niin tähän hopeaan lakkaan.

Nämä kaksi lakkaa maksoi yhteensä 3,95 euroa Cupuksessa. Olen ihan hulluna erinvärisiin kynsilakkoihin. Kynsien lakkaaminen on niin huippua, tulee lakattua aina vähän liiankin usein. Tykkään aina vaihdella eri väriä. Onko siellä ruudun toisella puolella muita kynsien lakkaajia tai siitä innostuneita?

Ajatelkaa että nyt on jo ylitetty marraskuun puolivälikin. Miten tämä aika meneekään niin nopeaa? Tasan parin viikon päästä on jo joulukuu. Itseasiassa voisinkin esitellä jossain postauksessa mun joulukalenterin, joka oli ihan pakko käyä ostamassa! Mutta kyse ei siis ole suklaakalenterista.. Voisin sitten jossain vaiheessa joulukuussakin koota postauksen sen kalenterin sisällöistä. Mutta nyt täytyykin rientää tanssiharkkoihin. Yritän postailla taas pian!

4 kommenttia:

  1. Itsellä on kanssa noita Dependin lakkoja ja juuri tuo hopeanvärinen kanssa :) On kyllä todella ihana sävy ♥

    VastaaPoista
  2. Ihana kuulla, mä kans niin oon rakastunu tuohon sävyyn. :)

    VastaaPoista
  3. Oli kyllä niin ihana kun pääsit käymään <3 Ja toi hopea oli kyllä niin siisti! Ois kiva nähä onko tuo punainen yhtä peittävä..:-) Ja joo saat sitten esitellä mitä sieltä joulukalenterista sitten tulee kaikkea. ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä kiva käyä ja nähä teitä <3 On yhtä peittävä tuo punainenkin. ;-) Tykkään tuostakin sävystä ihan sikana!

      Poista