keskiviikko 19. elokuuta 2015

MUUTAMA UUSI SISUSTUSTAVARA

Moi ja ihanaa keskiviikkoa! Mä olen täällä alkujärkytyksestä selvinnyt koulun suhteen, no ei vaisinkaan. Tänään tosiaan mulla alkoi opiskelut ammattikorkeassa ja aamulla oli vielä aivan liian jännittynyt olo, mutta onneksi se siitä sitten päivää myöten pikkuhiljaa hälveni. Ihan mukavalta ja viihtyisältä tuo koulu vaikuttaa näin ensimmäisen päivän jälkeen. Meidän luokkakin vaikuttaa ihan kivalta, uskon että tästä on hyvä jatkaa! Ensi viikon maanantaina meillä alkaa vasta lukujärjestyksen mukainen opetus, joten hankala sanoa tästä vielä sen enempää. 
Nyt kuitenkin tulin postailemaan teille muutamasta uudesta sisustustavarasta, jotka on tullut ostettua viime aikoina.

Muumimuki kodin1, 14,95€

Home sweet home seinätarra kärkkäinen, 3,90€
Laitoin tarran siis keittiön kaakeleihin

Koristetyyny kärkkäinen, 14,90€

Canvas taulu tekstillä kärkkäinen, 9,90€

Nyt ei muuta ku mukavaa loppuviikkoa kaikille!

4 kommenttia:

  1. Ui, nuo kaksi ensimmäistä löytyy omaltakin ostoslistalta ♥ Ihania sisustusjuttuja, ois kiva nähdä enemmänkin teidän sisustusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans miettiny että voisin jossain vaiheessa kun kerkiän tai saa aikaseks niin tehdä sellasen asuntopostauksen. :D

      Poista
  2. Aa täällä lukeekin jo vähän koulun alusta, hyvältä vaikuttas..:-) Ja mullakin on tuo mymmeli- muki <3

    VastaaPoista