torstai 2. heinäkuuta 2015

JUHANNUS 2015

Hei taas pitkästä aikaa! Tähän hiljaisuuteen blogini puolella ainut syy on se, että mulla on ollu niin kiireistä nämä kolme viimestä viikkoa.. Joten siksi tämä juhannuspostauskin tulee jo näin myöhässä, mutta kuitenkin haluan julkaista tämän teille. Ja siis kaikenlisäksi ollaan oltu reissussa reilu viikko eteläsuomessa. Laivalla tullu käytyä ja vastaavaa. Mutta niistäkin tietenkin teen postausta vähän myöhemmin. Nyt kirjoittelen tätä postausta Kuusamosta. Mutta nyt kuitenkin tähän juhannukseen. 
Juhannukseksi mentiin Kuusamoon. Ajeltiin Kuusamoon juhannusaattona aamusta. Pysähdyttiin Jonin vanhempien luokse ja päivemmällä mentiin porukalla juhannuksen viettoon heidän mökille. Siellä mökillä oli kyllä porukkaa ihan kivasti juhannuksen vietossa. Jonin perheestä viisi henkilöä ja tietenkin minä + Jonin yksi pikkuserkku (Make). Maken tunnen ennestään jo yläasteajoilta. Grillattiin hyvässä seurassa ja myös saunottiin. Tuli myös pelailtua lautapelejä. Ulkona pelailtiin esimerkiksi mölkkyä. Yöksi mökille jäi vaan minä, Joni, Make ja Jonin veli. Tietenkin meillä oli myös mukana meidän pikkuinen kani. Tässä olisi nyt muutamia kuvia mitä tuli sieltä mökiltä otettua. 

Siellä mökillä meidän Oscar kani pääsi myös ensimmäistä kertaa uloa valjaissa. Voi sitä ilon määrää kuinka se vaan hyppi menemään. Tykkäsi siis kovasti ulkoilla. Tuli myös nautittua muutama alkoholijuoma juhannuksen aikana, mutta ei todellakaan mitään kännejä vedettyä. Se oli sillon 18-vuotiaana kun pysty itsensä känniin juomaan, mutta nyt ei enään kiinnosta kovinkaan. Siinähän se juhannus meni ja aatella että nytkin ollaan jo heinäkuussa menossa. 
Ollaan nyt Kuusamossa lauantaihin saakka ja sitten mennään Ouluun takaisin. Maanantaina mulla jatkuu taas työt. Mulla on ollu nyt pari viikkoa lomaa ja nyt on viimenen viikko meneillään. Toisaalta ihan mukava palata takaisin arkeen. 
Ja ainiin, eilen tuli muuten tieto, että mä oon päässy opiskelemaan tradenomiksi ammattikorkeakouluun Ouluun. Jotenkin ihan uskomatonta, koska olin niin varautunut, että en varmasti tuu pääsemään. Se tuli mulle todella yllätyksenä, nii hyvä että en sydänkohtausta saanut. :D No eikai sentään. Sitä kirjettä ei oo tullu vielä kotiin, mutta kävin katsomassa opintopolun sivuilta netistä. Sinne piti kirjautua sisään ja siellä sitten luki, että "opiskelupaikka myönnetty" ja sitten se linja sekä koulu. Siis oon niin innoissani että voi hyvänen aika. No sepä siitä kuitenkin, täytyy lähteä ainakin kokeilemaan tuota koulua niin sittenhän sen näkee että miten lähtee menemään. Niin, ja mielestäni se pääsykoe oli aivan liian vaikea minulle sillon, niin siksikin yllätyin tästä niin paljon.
Mutta nyt voisin tästä pikkuhiljaa alkaa syömään ja touhuilemaan muuta. Palaan sitten seuraavassa postauksessa siihen meidän reissuun. :)

2 kommenttia: