sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

SUMMER FILL BE FAST

Aivan älyttömän ihana auringonpaiste tuolla ulkona! Mä elän siinä toivossa, että se kesä sieltä pikkuhiljaa tekee tuloaan. Eihän nyt vielä edes ole kauhean lämmintä tuolla ulkona, mutta tuo aurinko jo saa mielen niin virkeäksi. 

Mikä onkaan sen parempaa kuin laittaa Jonin kanssa yhdessä ruokaa! Siis kun meillä on nyt tosi monesti menny siihen, että toinen vaan tekee aina ruuan valmiiksi, kun meillä ei satuta arkena olemaan yhtäaikaa monestikkaan kotona, monesti mulla on iltavuoroja ja Jonilla sitten jotain muuta menoa kun itse olen päivällä kotona. Viikonloppuisin ja näin lomilla on ihana laittaa yhessä sellaista ruokaa josta molemmat pidetään. 

Eilen oli ihana piristys tähän mun pääsiäisenaikaan, kun ystäväni Johanna ja Jenna + Johannan poikaystävä, tulivat tänne Ouluun käymään. Mentiin Ideaparkkiin shoppailemaan päiväksi, jonka jälkeen sitten tultiin tänne meille jutustelemaan lisää. :) Aina on niin mukava nähä sellaisia kavereita, joita ei pitkään aikaan ole aina nähnyt! Ideaparkista ostin vain kyseisen paidan (BikBok, 14,95€) ja tekokukan (Click, 10€, normihinta 29,90€). Kyllä tekokukan, olen itse niin huono oikeasti huolehtimaan oikeista kasveista, kaikki vaan kuolee.. 

Tänään sitten aamupäivästä tekasin toscakakun. Yks mun lemppari leivoksista ehottomasti, sekä maun, että teko-ohjeen perusteella, helppo ja hyvä! :) Juustokakkukin oli mielessä, mutta päätin että teen sen sitten kuukauden päästä ku on mun synttärit.
Mulla on tiistaihin asti vapaata, mutta tää päivä näyttää ehottomasti olevan paras ilman suhteen, näyttäs ainakin +6 astetta, joten voisinkin tästä lähteä ulkoilemaan. Nauttikaa tekin!

20 kommenttia:

  1. aaaivan ihana tuo paita! ♥

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo mäki tykkään siitä kovasti, se on semmonen peplum-mallinen tuosta helmasta. :)

      Poista
  2. Oi, tosi ihana toi paita <3

    katiannausa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Oi että mä niin tykkään sun kuvista & ulkoasusta ylipäätään! Taidan jäädä seurailemaan! :-)
    http://believe-tessa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos mahottomasti! Ja tervetulos seurailee. :)

      Poista
  4. Ihania kuvia! :-) <3

    www.sofialaurent.com

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Hihih, joo mäki tykkään tosta tosi paljon. :-)

      Poista
  6. Oi tosi kiva toi paita! Mulla on vähän sama juttu oikeiden kasvien kanssa, ne kuolee aika äkkiä jos joku muu ei niitä hoida :-D

    http://jasminkauppila.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Jooo, oon oikeesti tosi huono hoitaa niitä...

      Poista
  7. ihana paita !


    http://www.kirppisrotta.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Et ole kyllä ainut, joka onnistuu kaikki kasvit tappamaan, nimittäin mulla juuri ja juuri kaktukset on pysyneet hengissä :D Mut tosi söpö toi paita :3

    VastaaPoista
  9. Ihana postaus! ja toi toscakakku <3 :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Joo se oli ihan sika hyvvää :P Toki syötiinki jo kaikki, haha :D

      Poista