lauantai 11. huhtikuuta 2015

10 OUTOA TAPAA MINUSTA

Mulla on tehny mieli jo monta kertaa postailla teille sellaisia kuvia, joita en yleensä julkisesti edes laitakkaan. Siispä tämänpäivän postauksen aihe liittyy mun outoihin tapoihin, niin liitän tähän myös outoja kuviakin. Mun mielestä on välillä kiva postailla oikeasti julkaisukelpottomia kuviakin. Mutta pidemmittä puheitta, mennään asiaan.



1. Jos mulla ei ole muuta tekemistä, niin katon aina whatssapissa että milloin kukanenkin on ollu viimeksi paikalla. En tiedä, mutta se on aika jännää. Tällä tiedolla mä en kyllä tee mitään, mutta silti teen sitä todella usein.

2. Jos mä laitan mikron päälle, niin mun on pakko ehtiä aina tekemään jotain ennenkun se piippaa. Oli se sitten vaikka facebookin tai instagramin selaus taikka vessassa käynti. Mutta ainakin jotain. 

3. Jos mä katon telkkaria tai elokuvaa, niin en pysty kattomaan ilman että en tekis muuta siinä samalla. Yleensä räpläilen kännykkää tai mulla pitää olla kokoajan joku kädessä, että pystyn keskittymään. Monesti mun käteen päätyy elokuvaa katsellessa myös avaimet, ei mitään hajua aina että mistä oon ne ottanu tai missä välissä oon saanu ne käteeni. :D

4. Kun puhun puhelimessa, niin en pysty pelkästään istumaan paikoilla. Oon huomannu että kävelen aina ympäri taloa kun puhun. Tekstiviestin kirjoittaminen menee paikoillaan istuessa, mutta puhelimen puhuminen onkin sitten vähän haastavampi juttu.

5. Aina illalla kun selailen puhelinta sängyssä, niin mun on pakko aina ekana kattoa instagram, sen jälkeen facebook, sitten ilmatieteenlaitoksesta seuraavan päivän sää ja viimesenä pelailla edes pari peliä wordbasea. 



















6. Aina ku syön ruokapöydän ääressä, niin en pysty istumaan koskaan normaalisti. Aina joko nostan jalat viereiselle tuolille tai istun niiden päällä. Tai jalat on vaan ristissä ja istun. tuntuu ihan ylitsepääsemättömältä että istuisin ihan normaalisti. :D

7. Mulla on pakko hiplata kokoajan mun kaulakorua. Jos esimerkiksi luen teidän blogeja tai ihan mitä vaan teen koneella ja on pieni tauko etten kirjoita mitään, niin heti mun käsi/kädet eksyy mun kaulakoruun joka on kaulassa. Ihan sekoa.

8. Aina ku oon suihkussa, nii mun on pakko muotoilla mun hiuksista shampoolla aina nuttura. :D Ja kun mulla on pitkät hiukset, nin joskus siihen voi mennä tovi aika kun saan sen kunnolla tehtyä. Ja sen jälkeen aina pystyn pesemään vasta shampoon pois hiuksista. Tää on joku ihme pakkomielle ollu jo vaikka kuinka kauan.

9. Aina ku tuun jostain kotia, niin mulla on tietty rutiini, että missä järjestyksessä teen. Esimerkiksi että kengät otan jalasta pois ennen takkia ja laitan laukun aina tuohon samalle sohvalle odottamaan. Nakkaan avaimet myös aina tuolle samalle pöytätasolle.

10. Aina ku pesen hampaat, nii mun on pakko kattoa sen jälkeen peliin ja hymyillä kunnolla oikeen leveästi siihe peiliin, niin nään onko hampaat oikeasti puhtaat. :D


















Sanokaa ihmeessä, että löytyykö teiltä yhtään samoja piirteitä vaan oonko mä vaan yliouto? :D Kaikiltahan varmaan löytyy edes jonkinlaisia niin sanottuja outoja tapoja joita on vaan pakko aina tehä.
Mutta nyt mä toivotan teille oikein ihanaa viikonloppua!

28 kommenttia:

  1. Haha toi mikrojuttu :D Tein joskus ihan samalla tavalla, mutta pääsin siitä eroon! :) Myös mä teen aina suihkussa jonkun shampookampauksen, enkä tajuu miks :D

    http://www.emmikristiinan.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no niimpä, iha seko toi kyllä :--D joo jotenki se on kiva värkätä sillä shampoolla suihkussa.. :D

      Poista
  2. hei mä samaistun kohtiin 2,4,6,8 ja 9! :D Mä muistan että pienempänä muotoilin aina suihkussa ihan ihmeellisiä kampauksia itselleni hah.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei ihana kuulla, että löytyy nuinkin paljon samoja outoisuuksia.. :-D haha.

      Poista
  3. Löysin kyllä samoja juttuja itsestäni, esim toi mikrojuttu! :-D
    Oli muuten tosi hauska postausidea :-)

    http://thebutterflygardens.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihanaa että jollakin muullakin on sama tuo mikrojuttu. :--D ja kiitos paljon!

      Poista
  4. 3,4,5 ja 6 on samat :D Mulla ei kans pysy yhtään keskittyminen mitään kattoessa!

    VastaaPoista
  5. Löysin itseni monestakin nuista kohasta. tuo mikro juttu on kyllä minunki kohalla just nuin, niin ja tuo, että suihkussa pyörittelee nutturaa :D Tosi hauska postaus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha noniin, kiva että en oo ainut joilta löytyy tämmösiä outoisuuksia. :D ja kiitos. :D

      Poista
  6. Samaistuin varmaan jokaiseen x) <3 tää oli Super kiva postaus!

    VastaaPoista
  7. Haha.. hauska postaus :D mun kohdalla toi 4 ja 10 pitää kans paikkansa :D

    T. Tanja - http://pinksunsparkle.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :--) haha noni hyvä että löyty kans sellasia jotka pitää paikkansa.. :--D

      Poista
  8. Hah, tuntuu sille että useempi noista kuulostaa harvinaisen tutulle... :D
    Sulla on muuten ihan mielettömän kaunis banneri!

    VastaaPoista
  9. yllättävän moni nuisa kuulosti mulle todella tutulta :--D varsinki tuo telkkarin kattominen.. ylitsepääsemättömän hankalaa olla vaan paikoillaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, nojoo, toi taitaa olla aika perus ettei pysty keskittyy ollenkaa tv:n kattomisee vaa pitää kokoajan räplätä jotahi x)

      Poista
  10. Hahaa, ihana postaus! :D Mutta älä huoli, kaikillahan on omat oudot tapansa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :--D pitää välillä tehä tämmösii erilaisiiki postauksii, joita ei yleensä mun blogissa nää... ja tooi on kyllä totta!

      Poista
  11. hassu sie oot :-3 mieki ruukaan kaulakorua räpläillä ja huomaamatta kaikkea muutaki..:-D ja toi ykkönen..luulin et oon ainut joka tekee niin xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :--D onneks mäkää en oo sit ainut joka tekee tota ykköstä :-D

      Poista
  12. Eikä! Niin söpöjä kuvia. :) Kunnon hassuttelukuvia! :) ja niin hyvä toi 1. mäki välillä (varsinkin jos oon laittanu/laittamassa jollekin viestiä ni aina sit vakoilen et milloin se on viimeks käyny). :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos Pinja! :) Joo, aika perus, just kans samalla sillon ku laittaa jolleki viestiä. :--D

      Poista
  13. Hahah, mulla on ihan sama toi mikro- ja puhelinjuttu! Monesti jos lämmitän ruokaa, saatan pilkkoo kurkkua ja tomaattia siinä ja toki kiirehdin avaamaan mikrolle, ennen kuin se ehtii piippaamaan :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä että löyty samoja sullekin nuista :-D Jotenki perus mullakin nuin, jotenki on ihan aivan pakko ehtiä mikrolle ennenkun se ehtii piippaamaan! x)

      Poista
  14. Teen ihan samaa tuon hammaspesun jälkeen :D Jotenkin se fresh tunne ja puhtaat hampaat vaan pitää päästä näyttämään! :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista