sunnuntai 4. tammikuuta 2015

HAPPY NEW YEAR




























Mun uusivuosi meni oikein rennoissa merkeissä. Oltiin mun poikaystävän kanssa kahdestaan kämpillä. Tuli vähän juotua kuoharia ja alkoholia muutenkin, mutta onneksi ihan sopivasti vaan, niin oli sitten aamulla kiva herätä ilman mitään kohmeloa uuteen vuoteen. Käytiin katsomassa Oulun torilla ilotulitus, kun itse ei ammuttu raketteja. Mä oon tosi tyytyväinen viime vuoteen ja toivon syvästi, että tästä vuodesta tulisi ainakin yhtä hyvä. Luulen, että muutoksia voi olla luvassa, mikäli pääsen opiskelemaan tai vastaavaa. Kaiken näkee sitten ajallaan. Jotenkin välillä ajattelee, että miten tää aika vaan menee niin nopeeta. Johonkin nää vuoden vaan häviää ja huomaa kohta kuitenkin olevan joku kolmekymppinen. Mutta mä nautin mun elämästä, nyt ja tässä. Sen mä tiedän, että tänä vuonna on paljon juhlia tiedossa, ensimmäiset niistä taitaa olla jo reilu kuukauden päästä, helmikuun puolessa välissä. Odotan jo innolla kesää, vaikka mitään sen suurempaa ei ole tiedossa, kesä vaan on niin ihanaa aikaa! 

Ihanaa alkanutta uutta vuotta teille kaikille!

4 kommenttia:

  1. Hyviä kuvia sulla täällä blogissa ja mielenkiintosta tekstiä

    VastaaPoista
  2. Kivalle kuulosti sun uusivuosi!:) hyvää uutta vuotta sullekkin! ja plussaa blogin isot ihanat kuvat:)

    http://wonderland--life.blogspot.fi/

    VastaaPoista