perjantai 23. toukokuuta 2014

SUMMER IS HERE


Vitsi että tuolla ulkona on nyt tuommosia kunnon shortsikelejä. Oon niin mahottomasti tänään töitten jälkeen ollu tuolla pihalla ja kävässy kuvaamassa nuo ylläolevat kuvat. Ihanaa kun huomiseksi on luvattu samantapaista ilmaa, niin saa kunnolla jälleen ulkoilla! Tulee ihan hulluksi jos tommosella ilmalla asettuu tänne neljän seinän sisään. Jossain vaiheessa tuo ilma vielä kylmenee, mutta aion nauttia nyt niin paljon tuosta auringosta ku vaan voin. Onneksi mulla on nyt ensviikollakin maanantai ja tiistai aamuvuoro, mutta maanantaiksi se ainakin nytten näytti jo vesisadetta.. Millaisia ilmoja nyt muuallapäin suomea on ollut?

2 kommenttia:

  1. Oi, tulee ihan mieleen mun aamulenkki tänään, kun kävin kuvailemassa samalla kasveja mun kasvioon :D Kyllä, olen lähes 20-vuotias ja joudun tekemään kasvion! Luokanopettajakoulutuksen etuja.. Mutta tosiaan, Joensuussakin ihan hirmuiset helteet (ihanaa!! <3) ja luvattu ainakin vielä viikonlopuksi! :) Juuri suunnittelen, minne huomenna menisikään ottamaan aurinkoa!

    http://eemmaot.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii ihanaa. :D nonnii, mut kasvien kuvailuhan on ihan kivaa. ;-) on se vaan niin ihanaa olla auringossa tollasella ilmalla. vaikka pitkästä aikaa on lauantaivapaa ja koko viikonloppuvapaa töistä, niin en aio nukkua pitkään vaikka siihen ois mahollisuus, koska haluun vaan ulkoilemaan ja kunnolla lenkkeilee. :)

      Poista